6 Eylül 2014 Cumartesi

Türkan'ımla kahve keyfimiz


Belki burada yazmadığımdan bilmezsiniz ama 
sıkı Türkan Şoray fanıyımdır.
Anneme hep bir yeşilçam filmi olsada izlesek derim.
Ya da annem bi başına film izlediğinde neden haber vermedin 
diye atar yaparım.
Mesela Devlerin Aşkı filmini defalarca izlediğim müzigine hastayim..
Hep dönüş filminin sonuna isyan ettim ya da al yazmalımin sonuna.
Tabi ki Kadir Inanir da bu aşka dahil zira filmlerini netten açip izlerim.
Gönül kahvesinin önunden defalarca kez gecmisimdir nereden bilim karsilikli 
kahve icecegiz!
Üstelik imzali Aman Allah'im...

Ne ictik derseniz ben Mocha ictim.


Canım da 


Büsküvi parçacıkları içti.
Sosyetem benim ben fotograf cekerken 
büskivimm dusuyor demesi?


Benim yol arkadasım beyaz gönül içti şapsikk ♡

Kahve tadinda hafta sonlari dilerim.
Gidiyim de D&R indiriminden aldigim kitabimi kitapliga ekliyeyim :*




2 yorum:

  1. gönül kahvesi demek bura. hangi şubesi?
    her şube böylesi güzel mi?
    igde görünce de çok begenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vialand zaten vialand disinda bana yakin sube yok ya da ben görmedim :)
      Israil olaylarindan sonra starbucksi sildim kahve dünyası ve buraya giderim artik digerleride güzeldir bence ayrim mi yapacaklar ;)

      Sil