22 Kasım 2013 Cuma

Shahrukh Khan-Kajol Devgan Kimyası Srkajol


Geçen sefer ki yazım  da Shahrukh Kajol yani Srkajol çiftinin müthiş kimyasından bahsetmiştim.
Bakalım ünlü bollywood oyuncuları için diğer ünlü starlar(Bollywood) ne demiş.

Rani Mukherjee : (Kajol'un kuzeni)
Genelde iki aktör romantik sahne çektikleri zaman rahatsız olurlar . Ama iki iyi arkadaşsa bu cok işe yarar . Shahrukh Kajol ' un oldugu gibi.
***
Preity Zinta :
Rani ile dost olmadığımı çok kez söyledim. Birlikte çok hit filmler yaptık.Rani çok mantıklı ve yetenekli bir oyuncu.Rani ile çalışmayı seviyorum.Biz ekranların Shahrukh Kajol u gibiydik. Ama gerçek hayatta biz dost değiliz. Shahrukh ve Kajol un kimyasını ayrı oda da olduklarında bile hissedebilirsiniz.
                             
Karan Johar :
Shahrukh ve Kajol un çiftine aşığım.Hiçbiir şey Shahrukh ve Kajol gibi büyüleyemez.Fanaa bile diyebilirim. Çünkü ben Kuch Kuch Hota Hai ve K3G yi onlarla yaptım.Aslında bu soru için yanlış kişiyim.Onlar hakkında objektif olamam.Benim için Shahrukh Kajol, Shahrukh Kajol'dur.Hadi ama onlar Shahrukh ve Kajol !!

Priyanka Chopra :
Bende Shahrukh ve Kajol a aşığım.Onlar sadece setlere gidiyor ve çekimlerini yapıyorlar. Karakterleri çok gerçek görünüyor.Karakterlerine nefes veriyorlar.Film onların büyüsüyle demleniyor.Onlar taklit edilemez.

John Abraham :
Kajol , gerçekden çok sevimli , özellikle Shahrukh 'la.

Uday Chopra :
Kajol ve Shahrukh çiftini beğeniyorum.Muhteşem kimyaları var.

Mallika Sherawat :
Shahrukh ve Kajol birbirlerini seviyorlar . Gözlerinde görebiliyorum.

Anıl Kapoor :
Shahrukh ve Kajol , önceki hayatlarında Raj ve Simran olmalı.

Arjun Rampal :
Shahrukh ve Preity güzel , Shahrukh ve Rani sevimli ama Shahrukh ve Kajol seksi.

Gauri Khan :(Shahrukh'un eşi)
Shahrukh ve Kajol kimyasının fanıyım. Kajol eve geldiği zaman Shahrukh ve Aryaan çok heycanlanıyorlar .Onların çabasını izlemek gerçekden cok komik.

Abhishek Bachchan :
DDLJ yi ilk izlediğimde Shahrukh ve Kajol evli diye düşünmüştüm.O derece çok kuvvetli bir kimyaları vardı.

Emraan Hashmi:
Aşk öpüşmek değildir.Aşk Shahrukh ve Kajoldur.

Rekha :
Kajol yanında oldugu zaman , Shahrukh un gözündeki pırıltıya aşığım.

Hrithik Roshan :
Kajol Shahrukh ile çok güzel.

Salman Khan :
KKHH daki Shahrukh & Kajol un yağmur sahnesi insanı nefes nefese bırakır , çok şehvetli.

Aamir Khan :
Shahrukh , Kajol 'un koruyucusudur.Gerçekden , Shahrukh un yanında Kajol a çok iyiyim.

Farah Khan :
Suraj Hua Madham , bir kız ve oglanın cazibesi değil.Bir kadın ve adamın romantikliği.


Kaarena Kopoor:
Shahrukh ve Kajol a aşığım.


Kerimcimeels: (Mütemadiyen ömrünün sonuna kadar fanı olacak zat.) 
Shahrukh & Kajol kimyası diye bir şey gerçekten var ki izleyen herkes bilir. Öyle böyle değil derin etki bırakıyorlar.
Uzun zamandır Bollywood filmleri izliyorum çok fazla izledim ve bir çoğunu 2 3 kez de izlemişimdir ama bunların kimyası size filmi 5 kez daha izletir. 


(Son olarak Kajol'un eşi Ajay Devgan ne demiş!)


AJAY DEVGAN: Kimya demek Shahrukh ve Kajol gibi yakın olmak demektir. Benim Shahrukh ve Kajol kimyası hakkında bir problemim yok onlar iyi bir çift.






                      Belki de çifti en iyi anlatan gif budur.Çiftin sembolü bir hareket bütün filmlerin de yapıyorlar.
























Son olarak en sevdiğim replik olan AŞK ARKADAŞLIKTIR!
İle Hoşçakalın diyorum insan tanımadan aşık olmaz.

*Çeviri bana ait değildir.
*Alıntıdır.

8 yorum:

  1. Kuch Kuch Hota Hai harikaydı pek beğendim.
    http://mysmalife.blogspot.com.tr/ beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilmi efenim şahane bi yapit :) en kisa zamanda

      Sil
  2. o hareketi her filmde yapıyorlar mı cidden?
    mey nameis khan da da mı yaptılar yoksa bundan sorna dikkat edeceğim.
    blackteki kız kajolun kuzeniymiş bak onu da öğrendim iyi iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he evet kuzenler :P
      Ya onda hatırlamıyorum ama kajolun srk filmlerine konuk oyuncu oldugu tum filmlerde yapıyorlar :)

      Sil
  3. Ben bu ikiliye bayılıyorum.Birlikte rol aldıkları 5 filmi izledim.Hastası oldum bunların hatta :)
    Kocasının onlar iyi bir çift demesine de pek şaşırdım.Adam bile kabullenmiş :O
    Birde niye evlenmedi bunlar ya diycem ama shahrukh 91 de evlenmiş zaten :(

    YanıtlaSil
  4. Shahrukh ve kajol suan gercekte cok iyi dostlar diye biliyorum ayni filmdeki gibi belkide dost oldukca birbirlerine dahada cok asik oluyolardir bu ask dolu bakislarda ordan geliyodur

    YanıtlaSil
  5. Bence Kajol kocası Ajay'e sırılsıklam aşık baksanıza kariyerinin doruğunda oyunculuğa ara verip kendisini evine kocasına adamış takdir ediyorum bunun için kendisini

    YanıtlaSil
  6. Ohm şanti ohm klibinde kajol geliyo ŞRK nasıl sexi bakıyo kajol a sanki yiyecekmiş gibi şehvetli o sahneye bayılıyorum belki 10 - 20 defa izlemişimdir 😍😍😍

    YanıtlaSil