7 Temmuz 2013 Pazar

En sevdiğim Güney Kore'li kadın aktrisler

Daha önce Güney Kore'li erkek aktörlerden bahsetmiştim bakmak isterseniz tık tık
sıra kadınlarda.


                   Yoon Eun Hye her ne kadar ajummalığa adım atmış olsa da bence hala taş gibi hatun kendisini çok çok severim oyunculuk olarakta güzellik olarakta karakter olarakta çok severim Kore de fazla sevilmesede çok yardım sever olduğu apaçık ortada her saç rengi o kadar yakışıyor ki biraz da kıskanıyorum. En çok kızılı yakıştırıyorum :)



                   
                                           Mimiklerin hakkı :)


Shin Min Ah kendisini çok aşırının aşırısı beğeniyorum aha diyorum bir kadın bu kadar mı güzel olur ?
Özellikle My girlfriend is a gumiho dizisinde rolü gereği çok beğenmiştim Lee Seung Gi ile en yakıştırdığım çifttir hoş Suzy rakip çıktı ama.

Seviyorum bu kadını :)


Seon A Kim Sanırım kendisini tek başıma seviyorum kimi gördüysem sevmiyorum diyor ya da dedi 
kendisini sevmediğim tek dizisi olmadı  oyunculuğunu çok seviyorum kendisini güzelde buluyorum.


Yoon Ah Kendisini oyuncu olarak seviyorum hani derler ya çıtı pıtı kibar güzellik işte Yoon Ah'a yakışan bir söz maşallah çok güzel bir kadın Jang Keun Suk ile de en çok yakıştırdığım kadındır. 


Genel de k- fanlar kızların ağlamasını beğenmez ama ben çok etkilenirim hakkını veriyorlar.


Park Min Young ( ah biraz Jks torpili kullandım ama görünce dayanamadım.:))
Son olarak da Park Min Young yine kendisi çok sevdiğim oyunculardandır 

Kaldı Bollywood kadınları :)) 



3 yorum:

  1. baştan ikinci favorim :) çok güzelmiş.. bu arada bende bloğuma beklerim canım..

    YanıtlaSil
  2. Simdiye kadar tanidigim en guzel koreli BAE SUZY- dir

    YanıtlaSil