26 Haziran 2013 Çarşamba

En sevdiğim Güney Kore'li erkek aktörler

En sevdiğim Güney Kore'li aktörlerden bahsedeceğim bugün ya da listem diyeyim kısaca.


1-) Hyun Bin Kendisini ''BİR MİLYONERİN İLK AŞKI'' filmi ile tanıyıp Secret garden ile iyice yakınlaşıp Kim sam son ile Kore'nin en yakışıklı erkeği olduğu kanaatına varmıştım.
Hala da öyle düşünüyorum Kendisini sevmekten öte saygı duyuyorum.



2-) Park Yoochun Kendisini Rooftop Prince dizisiyle tanıyıp JYJ ile sevgimi güçlendirmiştim.
Her ne kadar 2. sırada olsa da gönlümde her daim birincimdir.


3-) Jang Keun Suk Kendisini Youre beutiful dizisinin set resimlerinden birinde tanımıştım Marry me dizisiyle ilk tanıştım sonra sırasıyla tüm dizilerinde sevdim ama sesini oyunculuğundan çok daha seviyorum.
Ayrıca esmer hallerini de daha çok seviyorum.
(Aslında Jang Keun Suk'u ilk tanımam resim kursunda bir arkadaşımın kara kalem çizimindeydi. kim bu güzellik demiştim. o.O Ayıp etmişim. ) 


4-) Kim Soo Hyun kendisini Dream high ile tanıyıp Ağlamasına vurulmuştum The moon that embraces the sun dizisinde yine bol ağlamalı sahnelerinden dolayı en iyi ağlayan Kore'li erkek olduğunu düşünüyorum.


5-) Gong Yoo kendisini Big dizisin de tanıyıp bir çırpı da diğer bütün dizilerini izlemiştim o derece etkilenmiştim.


6-) Cha Seung Won kendisini Greatest Love dizisiyle tanımıştım  City hall de ki imajını çok beğenmiştim şuan benim bir numaralı ajussim olur.


Ve bunlara ek ;

Kang Ji Hwan
Lee Sun Gyun
Sang- Hyun Yun

So Ji Sub ' Çok sevdiğim oyunculardan 

Ve son olarak  tatlılıktan ölecek diye korktuğum Park Si Hoo'm var :)



Saygılar. 

6 yorum:

  1. merhabalarr :) actorler süper gerçekten :)
    secret garden da gerçekten hyun bin'in oyunculuğu muhteşemdi Oska da öyle :) jks 'nin you are beutiful daki mimiklerine hasta olmuştum zaten o dizinin ayrı bir yeri var :) paylaşımların devamını beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. 1-) Hyun Bin kesinlikle bir numara , bir de Jo İn Sung var ben çok seviyrum , aslında daha var aklımda senikilerden farklı olan ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreli çoğu oyuncuyu severken bir çoğuna da anti diyemem ama sevmiyorum hyun bi başka tabi :)

      Sil
  3. Cha Seung Won'ın hangi dizi ya da filmin alıntı bu gif. ne karizmaa ^.^
    bi de o tatlılıktan ölecek oppayı tanımıyorum ben, ben de tanımak istiyorum , yok mu dizisi filmi bana tavsiye edeceğin?? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film ve ya dizi değil 20 ser dakikadan oluşan 2 bölümlük bi klip altyazisi da var T-ara cry cry yazarsan görürsün eminim :) aa nasıl tanimazsin bizim park si ho u hic filmini izlemedim ama 2 dizisini izledim cheondamdong alice-prosecutor princess :) A bide the princes man vardir efsane herkes severek aglayarak izlemiş tarihi dizi ile aram yok diye kaldi ;)

      Sil