21 Kasım 2013 Perşembe

Kajol Devgan kimdir


Öncelikle bu hoş bayan benim çok sevdiğim Bollywood oyuncusudur ki en sevdiğim Bollywood oyuncusu ki
bu da az kalır dünya da en çok sevdiğim kadın sanatçıdır.
Oyunculuğu müthiş hani oynamayıp yaşatan türden ki bana göre Bollywood'un kalbidir.
Diğerleri beyini ise Bollywood'un kalbidir Kajol yani ne beyin olmadan ne kalp olmadan yaşanmaz.

İlk izlediğim film kendisinin olmamasına rağmen en çok sevdiğim kadın o oldu çünkü mükemmel bir kimyaları var Shahrukh ile. Acayip yakışıyorlar ya öyle böyle değil bir de niye bizim değiller ya.
Yine konu sapıyor ahh ah düşünün işte konu bu ikisi olunca!
İşin aslı bloğumda benim küçük bloğum da en çok aranan isim olmuş Kajol.
*Müslüman mı ?
*Evli mi ?
*Kajol kiminle evli ?
*Bir de Kajol kınaları aranmış.


KAJOL KİMDİR?
Kajol Mukherjee Devgan,Devgan soyadı eşinden geliyor.
Kajol 5 Ağustos 1975'te Hindistan'ın Mumbai ilçesinde doğmuştur. 1999 yılında Ajay Devgan ile evlenmiştir.2003'te bir kız çocukları olmuştur.
Kajol 16 yaşında iken okulunu oyuncu olmak için bırakmıştır.
Zaten kim olsa her halde oyuncu olmak ister ki ailesinin işi film oyunculuk üzerine babası bir film prodüktörü
kız kardeşi de oyuncu ve kuzeni de kuzeni de herkesin çok sevdiği Rani Mukherjee' büyükannesi ve annesi de oyuncu.
Kajol Shahrukh ile(Bollywood'un Starı) 5 film de oynadı. Zaten bu filmlerden dolayı izleyici bu çifte aşina kimyaları müthiş demiştim. İnsanlar bu çifte aşık ben de dahil.
Kajol Hindistan'da ki dul kadınların çocuklarına yardımcı oluyor.


BU FİLMLERİ TANIYALIM!
*Baazigar
*Kuch Kuch Hota Hai tık tık
*Karan Arjun
*Dilwale Dulhani Le Jayenge
*Kabhie Khushi Kabhie Gham
* My Name İs Khan   tık tık
Bunların yanı sıra Kajol Kabhie Alvide Na Kehna,Kal Ho Na Ho,Om shanti Om, Ve Rab Ne Bana Di Jodi gibi Shahrukh'un filmlerin de konuk oyuncu olmuştur.
En son 2006 yılında Bollywood starı Aamir Khan'la Fanaa tık tık filminde başrolleri paylaştı ve Kabhie Alvida Na Kehna filmine konuk oyuncu oldu.
Shahrukh ve Kajol'un yıllar önce birbirlerine aşık oldukları hatta Shah'ın ona evlenme teklif ettiği Kajol'un da
kabul etmediği söylemleri çok kez konu alınmış ama neyin ne olduğunu gerçekten bilmiyoruz.
Sanırım Srk zamanın da Kajol'u sevmiş ve teklif etmiş bu kadar bence.
Bir de Kajol kaşlarını almadığı için bakımsız diye anılıyor Şurada detaylı yazdım.
Kajol müslüman değil diye biliyorum. Net bir kaynakta zaten yok.
Özel Bilgiler:
*Boy: 1.57
*Saç rengi:Siyah
*Göz rengi:Ela
*Burcu: Aslan
*Dili: Hindi,İngilizce
*En sevdiği kıyafet: Jean- T-hirts
*Takısı: Bilezik
*Parfümü:Gucci
*Kajol sırtını beğenir.
*En beğendiği oyuncu: Rani Mukherjee
*Hobby: Kitap okumak
*Korkusu: Hamam böcekleri.



































Kajol çok iyi yaa. :)

21 yorum:

  1. Fannaa filminde güzel görünüyor ama normalde güzel değil (tabi bana göre).

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Evet hic belli olmuyor dimi çünkü onlar basrol :)

      Sil
  3. srk gauri ile evli ve onuu cook seviyor hindu olamsına rağmen onunla evlenmiş aiilerler bile karşıymış o derce yani bence kajola evlenme teklifi yapması çok saçma kajol ile 1998 de tanılştı gaurı ile 1991 de evlendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Srk n eşini cok sevdiğini biliyorum bende seviyorum hattâ bi defasinda karimin fizigine asik oldum ama hem fizigini hem de ruhunu seviyorum demistir bilemiyorum bu konuda hic saglam bi kaynak görmedim ama yaniliyosun srk ve kajol 98de tanışmış olamaz srk ve kajolun 93 yapımı filmleri var.

      Sil
  4. Shahrukh, Kajol'u sevdiği sadece uydurmadan ibaret. Shahrukh oyunculuğa başlamadan önce Gauri ile evlenmişti zaten ve hala da mutlular. Kajol da çoğu Hintli gibi Hindu dinine mensup diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ney iki iyi arkadaş olduklari net. Ayrica bende yazimda net kaynak yok diye belirttim yani kesin asiklar filan yazmadim mutluluklari baki olur inşallah

      Sil
  5. Bence aşırı derecede yakışıyolar ayrica shahrukh eger ben gauriyle o da ajayla karsilasmasaydi farkli seyler olabilirdi demis sizdeki bu kiskanclik ne yani

    YanıtlaSil
  6. Bence aşırı derecede yakışıyolar ayrica shahrukh eger ben gauriyle o da ajayla karsilasmasaydi farkli seyler olabilirdi demis sizdeki bu kiskanclik ne yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskançlık ? Ahaha keşke öyle olsaymış ne diyim :)

      Sil
  7. Bence shahrukhanla kajol cok yakisiyor keske ikisi evli olsaydi cunki cooook yakisiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn oyle ama malesef evli değiller vede ShahRukh eşi Gauri ile üniversitede tanışmıştı galiba Kajollada Gauri ile evlendikten sonra tanışmış zaten ;) AMA doğruysa '' Eğer Gauri ile tanışmasaydım onu sevmeseydim Kajol ile evlenirdim tabi o isterse '' demiş bi sayfada okudum :)

      Sil
  8. Kajol hastasiyim😍Hindistanin en guzel ve tatli kadini bi kere.Çok iyi oyuncu,es ve anne.Yardimsever olmasi ise ona olan askimi daha bi arttiriyo kisacasi ben buyuk bir KAJOLİCİM😂😂

    YanıtlaSil
  9. Bence mine cayirogluna cok benziyor hele eski hallerine kaslar falan ayni resmen

    YanıtlaSil
  10. Bence mine cayirogluna cok benziyor hele eski hallerine kaslar falan ayni resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendisini pek tanımıyor idim şimdi baktım haklısınız benziyor :)

      Sil
  11. Bence kaşları çok güzel kendiside çok güzel MaşAllah.

    YanıtlaSil
  12. I love Kajol Devgn eyes and her desi look.

    YanıtlaSil
  13. Kajol seni çok seviyorum 💋❤
    Gözlerine bayiliyorum ya ayrica oyunculuğu harika super👍👍
    Sakrukhanla çok yakişiyordular ama malesef ki evli diyiller önce bende sanmisdim ki evliler ama öyle diyilmis
    Sakrukhanla birlikde oynadiği filmler harika

    YanıtlaSil
  14. Kajol seni çok seviyorum
    Filmlerine de kendine bayiliyorum
    Bazıları söylüyor ki kaşları çok kötü ama öyle diyil tabi onuda farklı gösteren kaşları zaten ayrıca gözleri de çok güzel göz rengine bayılıyorum
    Şakrukhan ve Kajol harikalar
    I love you KAJOL😍😘

    YanıtlaSil