3 Temmuz 2013 Çarşamba

En sevdiğim Bollywood erkek aktörler

Bu kez de Bollywood'un erkeklerinden en sevdiklerimi yazacağım.


King Khan lakaplı adam Shah Rukh Khan 
Kendisi en sevdiğim Hint'lidir. Pakistan kökenli müslüman Hintli Hollywood'dan çok fazla teklif alan en fazla yakışan adamdır ama gelin görün ki Bollywood'dan vazgeçmeyeceğini defalarca duyurmuştur.
47 yaşında evli ama çok ciddi seviyorum. Kendisini Billu barber filminin bir klibinde tanıyıp Rab Ne Bana Dijodi filmiyle de ciddi manada tanışmıştım.
Ondan sonra da zaten bütün filmlerini demiyim de hala alt yazısı olmayan filmleri var! (Bir ağlamaklıyım)
2 çocuk babası biri kız biri oğlan ve şuan da da bebek bekledikleri haberleri çalkalanıyor hayırlısı bakalım.


O benim için en iyi oyuncudur Türk, Kore ,Japon hiç farketmez tanıdığım en iyi oyuncudur.


Ranbir Kopoor kendisini en geç tanıdım sadece 1 filmini izledim ama en sevdiklerimden de oldu :)
Kendisini Barfi filmi ile tanıdım o kadar samimiydi ki kraldan sonra sanırım en sevdiğimdir.


Saif Ali Khan kendisini çok çok çok fazla severim 3 KHAN diyorlar ya inadına 4 Khan diyorum oda Khan diyorum her ne kadar belli bir kesim tarafından sevilmese de ben çok fazla seviyorum oyunculuğu da çok fazla güzel. 
Tek sıkıntım sevmediğim kadınla evlendi.


Hacı Aamir Khan kendisi de çok sevdiğim oyunculardandır.
Özellikle Ghajini izleyen bilir oyunculuk zirveydi.


Abhishek Bachchan
Kendisine Aşktan adam demiştim daha önce yine oyunculuğunu çok sevdiğim babası ve karısından dolayı dünyanın en şanslı adamı olduğunu düşünüyorum.


Amitabh  Bachchan
Assolistler en son çıkar tesellisiyle Bollywood'un efsane ismini unutuşumun üstünü örtüyorum.
Aşktan adamın babası olur kendisi gelini Bollywood'un en iyi kadın oyuncularından oğlu ve karısı da öyle kendisini söylemiyorum bile izlediğiniz her Hint filminde rastlayabilirsiniz.
En baba karakterdir.


 Gelecek Güney Kore'li kadın aktör ve Hint'li Kadın aktörler postlarım da görüşmek üzere :) 


9 yorum:

  1. görüşelim valla güzel oluyor.

    mesela ben bi hint filmlerine giriş yapabilirsem bunlar bnm de favorilerim olacakmış gibi.
    ön bilgi iyidir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)

      Zaten bunlar Bollywood'un baş aktörleridir. En baştakini sevmen dileğiyle girişini bekliyorum:)

      Sil
  2. AYNEN; KİNG KHAN HASTASIYIM DELİSİYİM ÖLÜRÜM ONUN İÇİN YA; ADAM BOŞUNA DÜNYANIN EN İYİ OYUNCUSU OLARKA GÖRÜNMÜYO BÜTÜN HOLLYWOOD HATTA BOLLYWOOD'U TOPLASAN KİNG KHAN ETMEZ NERDEYSE TÜM FİLMLERİNİ İZLEDİM, DÜNYADA KİNG KHAN'IN YERİNİ TUTUCAK ONUNLA YARIŞICAK OYUNCU YOKTUR OLAMAZDA; ZATEN GENEL GÖRÜŞDE BUNU SAVUNMAKDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için teşekkürler evet haklısın benim içinde çok şey ifade ediyor her ne kadar fazla coşmuşsan da yine de katılıyorum :)

      Sil
  3. salman khan 1.numara bence...

    YanıtlaSil
  4. King Khan 💜 başkasını gözüm görmez nerdeyse...
    Azerbaijandan sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Saif Ali Khan esi Kareena Kapoor sevmiyormuwsun hmm sende varya benim en sevmediyim insanlar sirasinda birinci listede yer aldin

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşim vivian dsena nerse

    YanıtlaSil
  7. KING KHAN CANDIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil