23 Mart 2013 Cumartesi

Barfi Aşkın Sessiz hali..


 Barfi hem işitme hemde konuşma özürlü bir gençtir.. Shuriti Adında genç bir kıza aşıktır fakat Shuritinin ailesi onun normal bir erkekle evlenip iyi bir mutlu hayat kurmasından yanadır… Barfi bu umutsuz aşkdan yorulmuş yep yeni bir hayata başlamıştır. Bu arada Jhilmil adında yeni bir sevgilisi de olmuştur. Fakat polis tarafından da aranmaktadır tam bu dönemde tekrar karşısına çıkan Shuriti bütün dengelerini alt üst etmiştir… Artık Barfi bir seçim yapmak zorundadır.


Fragman ayrıca çalan müziğede hastayım heralde youtube'de bulmasaydım hergün filmi tekrar izlerdim sırf dinlemek için.. 


Barfi  mutluluğu küçük şeylerde bulan adam.. İnsanlara karşılıksız sevgi yayan insan.
Barfinin babası Barfiye aslında Murhpy İsmini verir en sevdiği radyo markası olan murhpy ama Barfi adını soranlara Barfii derdi :) 


Shuriti ailesiyle babasının işi için Barfi'nin şehrine gelirler. tesadüf o ya Barfi ile karşılasırlar barfi'ye adres sorarlar ama dilsiz! Yolu miss gibi tarif eder barfi kız barfi'den korkar çünkü barfi ona bakıyor SÖZDE. oysa sürekli saçını tarıyan barfi arabanın camında sacını tarıyordu.

Barfi kızımıza aşık olur nerede rastladı dersiniz Trenvay mı denir ne denir o ulaşım aracında :)
Barfi kızı takip eder ve ona kalbini uzatır ama kızımız almaz almamakla kalmaz tekme atar barfi ısrar edince nişanlı olduğunu söyler ... ve barfimizin buna cevabı bir nottur.
Cafenin karşısındaki saat kulesine cıkar ve saati 15 dakika geri alır. Gelelim nota.

Bak ben zamanı 15 dk. geriye alıyorum,
Sen ve ben hiç karşılaşmadık sayalım. Varsayalım ki barfi adında bir arkadaş edindin.
Ve bu arkadaş sizin düğün planınızda size yardımcı olacak.hadi bunları kabul ettik uzaktan bir gülümseme vermeyelim mi ? kız ayağa kalkar ve el sallar..



Gel zaman git zaman bunlar Arkadaşlıktan öte aşk'a tutuldular daha doğrusu Shurit Barfi'ye aşkını itiraf edemez ama nişanlısının uzakta olmasından mutlu olduğunu dile getirir..



Bisikletsiz asla olmazz.. Aşkın en güzel evreleri kalpp :) Ee tabi bende bunlar aşk yaşasın mutlu olsun istiyorum..


Evet Efendim Barfi güzelce giyinip kızımızn evine gider ahh ne zordur derdini sessizce anlatmak ama barfi zeki mektup yazar ve gider mektubu annesi alır. Ne olduğunu babası sorunca Barfi'nin yardım parası istediğini söyler. Allah seni kahretmesin kadın..
Shuritin nişanlsıı geldi ve Barfi onlara işaret diliyle çok mutlu olun dedi mektubu alıp çıktı. peşinden koştu shurit Barfi ona ben  kimim ki cebimde para bile yok dedi ve çekti gitti..

"Senin duymak istediğin kelimeleri söyleyemez.Sen de ona duymak istediklerini duyuramazsın.Aşkın dili bazı zamanlar sessizlikten ibarettir.

Tabi iş işten geçince kız Annesine der ki Biz birbirimizi duyduk ama anlamadık. Ama çok geç bee.

Evet çok ama çok beğendiğim repliklerden... :(( Annesi Kıza söyler kız sonradan pişman olsada Annesini dinler..


Jhilmil hasta herkesle yakınlaşamaz dedesinden kalan büyük bir mirası var ama kumarbaz babası alkolik annesi var.. Barfi küçükken onun penceresine doğru ayakkabısını atardı oda balkona koşardı.. İletişim.

Barfi'nin babası böbrek yetmezliğine yakalanır ve doktor barfi'ye 2 günde 700 rupi'yi ister barfide jhilmil'i kaçırır büyükbabası ölünce jhilmil Şu 2 günlük süreçte barfi'ye bağlanır. Barfi parayı alır ama yetişene kadar babası ölür.

Barfi jhilmil'i evine bırakır.. 


jhilmil Barfi'yi yolu takip ederek bulur geri gider peşinden barfiyle daha mutlu jhilmil..

Bende mutlu olurdum yani böyle bir insanla :)
Barfi Jhilmil'i Güldürdü ee bu görsel şow'a gülmeyen yoktur zaar :))


Barfi jhilmil'i kovdukça jhilmil peşinden koşar.


Bu sahneye bayıldım aynısını yaşamak istiyorummm :))


Buraya'da ayrı bir bayıldım çamura battı diye kızın ayaklarının çoraplarını ayakkabılarını yıkadı.


Ee tabi kurutma şekilleride ayrı bi olay :) 


Evet artık birbirlerinin herşeyleriydiler:))


Bayıldığım bir iletişimde buydu ayna yansıması yansımayı gören barfi'nin gözleri jhilmili arıyordu :)


Ee Barfi'min cevabıda bu olurdu :))


Birbirlerine yaptıkları şakalar tatlı hareketler barfinin düdük çalışı jhilmil'in kalın sesiyle barfii deyişi :)


Jhilmil'in hamurdan yaptığı lüçük hayvancıklar ee atşete pişiyorlar tabi şuan :)


Bu sahne benim sahnem burda ben bittim tam yiyecekken öpüp geri koyması :))


Düğünsüzz olmazz :))


Jhilmil düğünde Barfi'yi kocası olarak hayal eder :))


Shurit geri döner barfi'ya dayanamaz ama karşısında jhilmil'i görünce şaşırır kıskanır ama belli etmez :) 


Gezmeye giderler hep beraber ama shuritin ortaya oturmasına bozulur tabi jhilmil.


Lokmaya benzer bir tatlıları var Hindistan'lıların ama yumurta gibi azığın da kırıyorsun o ayrı jhilmil beceremeyince barfi kızar shurit'te güzelce yeyince kıskanır jhilmil ve ortadan kaybolur.
Meğer babası kaçırmış öküz herif kızını kaçırıp fidye istiyor kendinden kızı saklayıp barfi'ye suç atar..


Heryerde jhilmil'i arar barfi hiç durmadan bu arada shurit'te barfi'ye yerleşmiş resmen bir gün shurit jhilmil'in eşyalarını kaldırırken barfi sinir olur alır elinden bir de ne görsün duvarda ki yazılar aklına geliyor orda eskiden kaldığı kliniğin numarası var barfi gider ve her yerde jhilmil'i arar ama bulamaz jhilmil Barfi'yi görür ve sessiz kalır. Barfi pes etmez ayakkabısını yukarı atıp durur dilsiz biri napabilir ki ?

Tam vazgeçti barfi gidiyor bir ses gelir barfii kalın bir ses.. Ama barfi duymaz yanında shurit var duyar önce bir ikilemde kalır ve arkasına döner barfiye evet gibisinden bir hareket yapar ve barfi Saçlarını tarayıp koşar :) 


bunlar birbirlerini korkutamaya bayılırlar..


Veeee Barfi Seçimini yapar.. 


Ve barfi ve jhilmil'in düğünü hayalinde ki gibi ah ahh :)) 


Hastalıkta Sağlıkta....Son..


Barfi Türkiye sinemalarında 5 nisanda.. İzlemiyim izlemiyim dedim ama dayanamadım yanlız netten kaldırılmış . hee sinema'ya da gitcem sonuçta yoğun talep alırsa 3 KHAN filmi yayınlancak. Beni tek bir Khan alakadar eder ama fark etmez hepsi gelse hepsine gideceğim. Benim Khan'ım Shahrukh Khan tabi :)

Ranbir Kopoor...
    Raj Kopoor'umuzun Torunu..

9 yorum:

  1. Bu filmi izlemek istiyorum ama alt yazısı yasaklıymış :(
    Bana alt yazısını göndermen mümkün mü sevgili bollywood sever??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de sinemalarda Yayınlandı çıkmamış mı ki ? ya da en kısa zaman da çıkar her halde ama hiç olmadı msnden hiç denemedim ama bir denemiş oluruz :) sevgili bolly kardeşim :)

      Sil
    2. Yok burada altyazıları kaldırtmışlar, şirketi tarafından. sadeheceler@gmail.com buraya atar mısın sevgili bolly kardeşim? :)))
      sendeki filmlerde eksik altyazı varsa, bende yardımcı olmak isterim.

      Sil
    3. denerim olursa atmaya çalışırım canım :) ama o şuan vizyonda diye yoksa tez zamanda yayınlanır :)

      Sil
  2. iyi ki bu yazıyı ben filmi izlemeden okumamışım hani!
    her şeyi anlatmışsın :)
    sıkıldıkça bloguna gelip hintlerle alakalı bi yazını okuduğumun farkındasın değil mi?
    halbuki suan ders çalışmam lazım :D şimdi döneceğim derse.
    filmi de terkar etmiş kdr oldum güzel oldu he ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet hangi çılgınlık bu kadar yazdırdiysa bana sagolasin hic post yazmasam da yorum geliyor :* bende nudo yazını okuyacağım görüp aldim da tadini merak ediyorum yorumlar ne diye bi bakayım :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Engellilik konusundaki film ve kitaplar beni çok etkiliyor. Bunda da kurgu gerçekten çok sağlam.

    Ben de bu filmi engellilik konusunda farkındalık yaratan birkaç film önerisiyle birlikte inceledim.

    http://kanvekuller.blogspot.com.tr/2015/04/cam-cocuk-filmler-engelsiz-yasam.html

    YanıtlaSil