18 Mart 2013 Pazartesi

Aşk'tan adam ve Bachchan ailesi.


                   Evet Efendim bahsedilen aşk'tan adam vesselam...Ünlü bollywood oyuncusu. En sevdiğim diyemem ama çok sevdiğim diyebilirim. :)


Buyrunuz buda oyunculuk bir yerde dursun güzelliğiyle anılan isim oda bollywood'un en iyilerinden hatta diğerlerine göre en iyisi ama işte gel gör ki benim bolly kadınım başkası, neyse google'de güzel kadın yazsanız çıkacak isimlerden birisi Hint kadını denince akıla gelecek isim. aishwarya bachchan namı diğer aşiiii :)



  AŞK onlara çok başka yakıştı ki Evlillikle sonuçlandı.. Ben bu çifti çok sevdiğim Allah mutlu mesut huzurlu bir hayat nasip etsin.(amin)

Efendimm aşk'tan Adam baba olduu :) babalık Her erkek gibi onada Çok yakıştı. :)


                      Burda da  Anne bachchan'ımız var  Her erkeğe babalık yakışıyorsa aşimize annelik Çok çoook yakışır(şanslı bebek)


  Evetttt!!! buda Ailemiz meşhur Bachchan Ailesiiii ımmm abooww en değerli ismi unutuum :)) 



Dede bachchannnn Oyy ne tatlıı :D  Efendim Bollywod'un en ama en ama enn sevdiğim Babası 
hastayımm hasta tatlılık abidesi sesine duruşuna dansına herbişeyine bittiğim adam
paheli'de ki çobanım..
KKKG.Da ki Beni seviyor musun oğlum Seni seviyorum oğlum Repliklerinde ki ses tonuyla herbişeyiyle Saygı duyduğum insan gelin görün ki İlk twetter Açtığım karşıma çıkan ilk ünlüydü... ve geçenler tumblr acayım dedim hahaha aktör olarak ilk o karşıma çıktı ahh ahh Dedem yaşında olmayaydın iyidi.. 


Uzun lafın kısası Cok seviliyorsunuz Bachchan Ailesi çooook çokk mutlu olun inşallah rabbim uzun ömürler mutlu hayatlar bahşetsin :)




Evet Efendimler Gel gelelim Aşk!tan Adama neden aşktan dediğime Benim zaten Aşktan adamlarım var ??
Abhishek, kızımızla evlendi ikiside bir star şimdi abhishek'e sormuşlar Kızınız oldu kızınınz mı Karınız mı diye.
Cevap vermiş aşk'tan Adam Karımın Kucağında kızım. 

Tıpkı Karımla evlendiğim gün Diğer bütün kadınların Cenaze namazını kıldım diyen Sami yusuf gibi.

Bir Alex'siniz!!




                             ズ乇尺ノᄊζノᄊ乇乇レ丂


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder