3 Mart 2014 Pazartesi

Can Love Become Money

!!!Spoil !!!
Zengin başkan ve asistanı-hizmetçisi vs ilişkilerini severiz hepimiz biliyorum
fakat son zamanlar da bu durumdan bence sıkılmış durumdayız!
Çok fazla öyle dizi var ve eskilerin tadı başkadır.
O tarz ama izlerken usanç gelmeyen bir dizi ve başrol adam çok katı 
tadını tahmin edersiniz :)


                                    20 bölümlük  sıkılmadan izlenesi bir dizi.
          Kadını da adamı da ilk kez izliyorum, adamı çok severken kadını bir çoğu zaman sevmedim!
 Ajummalaştırılmış kadınlara hep bir ön yargım var sanırım, buna nazaran ikinci kız güzelliği diye bir şey var ağlaması harika ses tonu müthiş ilk kez ikinci kadını bu kadar çok seviyor ve övüyorum çünkü ikinci kadın esas adama aşık değil! Ve sonradan çıkan kardeşi :)
             
                              *** Dizinin konusu hakkında ;
Cheongdam-dong Alice ve Secret karışımı bir şeyler hissettim ben :)
Çünkü para için birini ayartıp evlenmek zorunda bir kadın var, ve sevgilisi için yıllarca çalışıp dolandırılan bir kadın üstelik sevgilisi savcı. Tamam secret geri dursun!

Hoşuma giden kısım-

                   


Kız başkanın evine kahya olarak atanır ve bir gün eve geldiklerinde manzara.
başkanın köpeği kıza sinir olup bunu yapmış!
Başkan katı olduğundan kız da köpeklerin aslında sahiplerine benzediğini vurgular!
Köpek bunu yapıyorsa başkan neler yapıyordur değil mi ?

                     Başkanın çözümü;

                             
                                 *-Üzgünüm, birisi köpeğinin hatasının sahibinin olduğunu söylemişti!
                                   Çocukça davranan köpeğim adına özür dilerim,
                                   Sana kötü davrandığım zamanlar için özür dilerim.
                                   Köpeğimin sana olan davranışlarını çabucak nasıl değiştirebiliriz bunu düşündüm.
                                 
                                                Der ve kiss



                       

Sonuç olarak başkan kıza iyi olursa köpeği de iyi olur!

Başkan kıza hep istemediği şeyleri giymesini istiyordu kızı deli etmek için;

sonra;
ona iyi davranmaya karar verince,
Bu adam çok havalı
Bilakis tam benim temizlik yaparken ki giyimim :)


Kiss sonrası uyku :)


Ben dedim ama değil mi ikinci kadını seviyorum diye.


Böyle küreleri hep sevmişimdir
Dizi boyunca sık sık gördük :)


Bu replik sanki bana söylenmiş.
Acımasızca. :)


Ağlarken yakalanınca başkan. 


The end!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder