17 Mart 2013 Pazar

Benim Evim, hayalim,biscolatam





Benim böyle bir evim olsa süper olur diye saatlerce düşündüm.. Bir kere yazın miss gibi serin oh sessiz şu kapının önüne bak müthiş yer sofrası gözümün önünde bir de komşum hemen yanda kim acaba nasıl biri iyi mi acaba aramız? onun evide güzel mi benimkisi gibi benim ki çok güzelde bir odam maç odası sadece koca plazma ve minderler var tek başıma maç izleyeceğim. Tabi Arkadaşlarımda gelebilir bazısı ama..(hayale bakk)

Annemlerde gelir mi acaba Annem her evde rahat etmez kendi evi ve yazlık dışında..Sever heralde ya sever sever sevsin yani...

Bir odam osmanlı odası olcaktı olur mu acaba osmanlı odası olmaz bence neyse burdan sıkılırsam kendi evime döşerim koca bir osmanlı odası.. Arkadaşımın aşiret odası vardı benim hayalimde osmanlı odası.:)


Neyse efendim burda çok güzel resimde çizilir.. Resim kursunu bıraktım ama azim eden her türlü başarır yani yapılır. Daisy filminde ki kız çimlerde resim çiziyordu ne güzel olurdu..

Manzarasıda pekk güzel orda çamaşır yıkamaya kalksam kıro olur muyum ?

Neden olayım ki sonuçta ıssız bir yere sessiz kim görcek. yan komşu dışında...

Kim bilir kim olcak komşum Aile mi ,bir bayan mı? (güzel olurdu.) yada bi biscolata mı?

Belki evler birleşirdi falan hahah

En güzel yanıda sessizliği heralde her haliyle huzur kokuyor. Orda nasıl rahat olurum ben.:)

Şimdi Sustum işte... Kardeşimin Yanıma gelip oraya yılan neyin girer demesiyle.. herşey pöff oldu...


2 yorum:

  1. :)) Teletabileri izlerken ben de çok istedim onlar gibi bi evim olsun...ve kullandıkları sistem de harikaydı tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izlerken hep isterdim ki hep evin içini göstersinler bir bölüm sonunda bir ortasında bir kere gösterirlerdi bir heves bekliyordum içine girince beklediğim şey olmuyordu ama ertesi gün yine bekliyordum çocukluk işte :D

      Sil