10 Temmuz 2013 Çarşamba

Hayırlı Ramazanlar

Herkese merhabalar öncelikle hayırlı Ramazanlar dilerim.
Ramazan ayını çok  fazla severim çünkü kötü olan bile bir nebze iyi olur bu ayda 11 ayda bir yaşadığımız şu ayı o kadar çok seviyorum ki bitsin istemiyorum.
Kur'an ziyafetlerimiz başladı.
Teravih şenliklerimiz.
Birbirinden güzel sofralarımız iftar sonrası çay ve tatlılarımız.
Normal de ezan'ın kaçta okunduğunu bilmeyenlerimizin şuan sabırla beklemeleri bile sinirlendirmiyor beni :)


Camilerimiz bir başka okuyor  sabahlarımız bir başka aydınlanıyor. 
Allah Tuttuğumuz Oruçları kıldığımız namazları kabul etsin huzurlu iftarlar nasip etsin inşallah :) 

Hoş ben açlık susuzlukla değil baş ağrısıyla imtihan oluyorum sanırım. Çektiğim şiddetli baş ağrısını bir ALLAH bir ANNEM biliyor ki Ramazan ayında dışarıya adım atamam evet Ramazan sonrası insanların bana '' oo sen yaşıyor muydun ki'' bakışlarının can sıkıcılığına rağmen çıkamıyorum dışarı.

Sinirsiz saygı ve sevgi dolu bol ibadetli Ramazanlar ola inşallah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder