4 Eylül 2014 Perşembe

Kır çiçeği tepesi kitabı


Ahh Beattie!
Canim benim...

1929 yillarinda Glasgow'da yasayan beattie hayalleri yüksek
güzel ve genc bir bayan taa ki evli sevgilisinden hamile kalana kadar
Çocuğunu doğurup evlatlik vermeye karar verdiği anda
evli sevgilisi Henry karisini terk edip Beatti ile Londra'ya kacar.

Tam seksen sene sonra Beattie'nin ünlü balerin olan torunu Emma bir sakatlik
gecirip ailesinin yanina döner o sirada büyükannesinden kendisine
miras bir ciftlikten haberi olur direkt satmak istesede
avukat vasiyetin 6 aydan sonra satabilcegini bildirir bunun uzerine
Emma Kir cicegi tepesine gider  orayı satmak icin düzenler.
Fakat Emma tozlu esyalar arasinda kime ait oldugunu bilmedigi mektuplar fotograflar
bulur kendini gizemli eski aile sirlari arasinda bulur.


Buradan sonrasi Spoiler icerir.

Beattie'nin kizi Lucy bir kez bile göremeden kitabin
bitmesi sinirlerimi bozdu.
Ya da Lucy'e ulasan o mektuba Lucy'in tepkisini merak ediyordum ben.
Charlie Harris' in ani ölümü.
Molly'den de nefret ediyorum.
Beattie'yi çok sevdim♥
Son olarak Emma'nin degisimi cok hosuma gitti ve geri
donmesi de :)

Kitap tavsiye edilir hemde siddetle!



2 yorum:

  1. bu kitabı çok seviyorum her şeyiyle. lucy'nin bakış açısı da leel alınabilirdi ama o eksiklik yani onun bizim hayal gücümüze bırakılması çok hoşuma gitti.
    kitap sıkmadan ilerlemesine rağmen snlara doğru güzelleşen ve anlatım açısından benim çok sevdiğim bir kitap.
    çok tutmadı sanırım ama sarah jio'lardan daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarah jio son kitabi hayal kirikligi ben sevmedim hep ayni hikaye hep ayni anlatim o kadar yazdiktan sonra konuyu bi cocuk yazsa guzel baglardi ama ben anlamadim bende cok sevdim inanilmaz sevdim sarah jioyu simarttik sanirim :) hic sıkılmadan durmadan okudum ben cici bi kitapti :)

      Sil