9 Eylül 2014 Salı

Düşlerin ötesinde kitabı


GEÇMİŞİN ACILARI ASLINDA DÜŞLERİNİZİN 
ÖTESİNE AÇILAN BİR KAPI OLABİLİR Mİ ?

Kocasindan yeni boşanmış olan Violet kalbinin bosluğunu
yıllardır hayalini kurdugu ikinci şans adlı butiği ile doldurmak ister de kaybetme tehlikesi ile yüz yüze gelir.
Violet'in yolu nişanlısı tarafindan terk edilen April ve geçmisinin acılarıyla baş etmekte olan Amithi ile kesişir.
Bu üç kadın fedakârlığın affetmenin ve aşkın büyüsüyle düslerin ötesine açılan kapıyı aralayacaktır.





Bu kitabı okurken bu kadar çok sevecegimi hic 
tahmin etmemistim!
Yine de aceleye gelinmis bir final vardi.
Kitap 3 kadinin hikayesinden olusuyor
en cok April'i sevdim!
Ufak olusundan midir bilemedim cok sevdim.


BAZILARI BU DÜNYAYA DİĞERLERİNDEN FARKLI
BİR IŞIKLA PARLAMAK İÇİN GELMİŞTİR.



2 yorum:

  1. ben daha güzel bekliyordum sanırım yine de ben de en çok aprili sevdim gerçi son dk ilişkisi de güzeldi.
    sevmişim ben de bu kitabı bi daa düşündüm de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kapagini karışık bulmuştum ama kitabı sevdim amithiyi de sevdim ben violeti pek esas bulamadim sanirim :)

      Sil