3 Aralık 2013 Salı

Son aşura da bitti.


Ben aşure sevmem pekte yediğim söylenmez ayıp olmasın diye köşeden alayım, ucundan tadayım vs vs. 
Böyle bir insan değilim net ben aşure sevmem!
Yemem, ama bu nefret ettiğim ya da ah alerjim var havalarına girmem.
Genelde kasenin dibini nar,kivi,kuru dut,kayısı çekirdeği,Antep fıstığı ile doldurup üstüne bir gıdım aşure bir gıdım ceviz koyup yiyorum.(Double Vitamin)
Ama yengem aşure yapınca çok güzel yapıyor ki bizim ve ablalarımın aşurelerini de o yapar kısaca herşeyimiz o güzel insan:)
Eminim herkes güzel yapıyordur ama çevremde çok nadir güzel yapan insan var.
Ve yengem de anne kurbanı pek bi koyu oldu aşureleri yedim mi yemedim.
Aşure dağıtırken ikramlar sırasında yaşadığım yorgunluktan zaar.:)



             Off off bu neymiş be diyemedim :'(
Çünkü bizzat kendim de saranlardanım seviyor muyum çook sarmayı. :)
 Yorulmamıza değdi kalabalıktan ve çekinmekten mönünün diğer kısmı eksik ah ne üzücü en rahat olduğum evde foto konusunda çekinmem ah bizim derdimize onun keyfine diyecekler diye ödüm koptu.




                                             Bir diğer seçenek hurma, nar üstü tatlı.

,

Aşure de bittiğine göre tempolu yürüyüşler başlasın.
Başlasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder