30 Kasım 2013 Cumartesi

Mart Menekşeleri/Posta Kutusundaki Mızıka


Mart menekşeleri herkesin çok severek okuyacağı bir kitapken bu kitabın asıl sahibi tavsiyeler üzerine tavsiye etmemle alan insan bu kitabı sevmedi.
Yani yarı da kestirip attı!
O yarım bıraktıysa ben sevmem heralde dedim ki kitabı epey bir erteledim,bin pişman bir şekilde kitabı bitirdim gerçekten bir solukta okuyabileceğimiz çok hoş bir kitap her şey o kadar güzel ki gizem var kitapta.
Romanın içinde ki romanı okuyorsunuz adeta hatta ve hatta onunda içinde ki romanı,
zira yazar romanın karakterine bir roman denemesi okutuyor(Günlük) romanın için de ki karakter bir romanın konusunu özetliyor!
Bu müthişti.
Kitabın en sevdiğim repliği ise;
Sonsuza kadar bir kişi sevilemez miydi?


Sevgili dost uzat ellerini ah ne güzel kitapsın sen!
Mart menekşelerini okurken o kadar keyif aldım ki sanırım en sevdiğim kitap olabilir demiştim.
Posta kutusundaki mızıka' kitabı aklıma düşüverdi hemen sanki beni seviyorsun sen der gibi.
Evet haklı ben hala en çok onu seviyorum neler gelip geçti de değişemedim seni sevgili dost.
O kadar hoş ki* çok seviyorum bu kitabı okurken her cümlede bir dostumu gördüm mesela
Dosta sevgili diyecek kadar zarifdi Ali Ural.



En sevdiğim replik/ler;
*Ne güzel''Allah en büyüktür,''sözü.
                                                        *Bana öyle bir kelime söyle ki hiç eksilmesin.
                                                          *Sevgili dost, özledim seni.
                       *Eğer yeryüzündeki bütün elleri bir masanın üzerine koysalar,elini bulabilirdim onların içinden..
                        *Sevgili dost, İstanbul'a?
                                                         
*Bir dosta alınası en güzel kitap.

4 yorum:

  1. bu kitap bana çok cerezlik gelmişti, sarah jio'nun diğer kitapları daha güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok hoşuma gitti. Sarah jio'u yeni yeni tanıyorum ve sevdim

      Sil
  2. 'Posta Kutusundaki Mızıka'yı tebessümlerle okumuştum, ara ara açar hala okurum, dostane, sıcacık bir kitaptır. :)))
    'Mart Menekşeleri'ni okumadım ama merak ettim sen güzel deyince ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kitaptan sonra yazara yoğunlaştım.
      Hatta canım sana şöyle söylim kitap yazımda bahsettiğim insana ait ve kitabı kendime aladabilirim. :)

      Sil