26 Kasım 2013 Salı

Eski kafadar toplanması

Çocukluğumun en kıymetlileri en değerlileri ile çok tatlı bir kaç saat geçirdik saat diyorum çünkü yol uzun olduğundan zaten bütün zaman yolculuk ile geçiyor.
Çok uzakta oturan yeni evli bir arkadaşımıza misafir olduk bugün fazla özlemişiz ki çok eğlendik.
Yine de bir kaç saate değer bu yağmurlu hava da çektiklerimiz.
Eskileri epey bir andık çok güzel saatler geçirdik..
Birbirmizin halkın ''sümüklü halleri'' dediği hallerimizi biliriz. Herkes evlendi bir ben kaldım ve bende evlensem her halde her hafta bir kaç toplantı yaparım dedim.
O öyle olmuyor dediler!
Olsun ya ne olacak :(

Çay saatimiz uzun sürdü ki kahve saati resmen ayak üstü oldu
Kahve içmeden bırakmam ,
tatlı yemeden bırakmam diye diye....


                                     Sonra kahvemizi içip tatlımızı da yedik.

Ve çok acı bir şeydi onu arkamız da bırakmak.
Yolun sonunda hala bize bakıyordu göz yaşlarımı zor tuttum.
Tutmasam ne olur ki zaten sullar seller bir moddaydık,
ahh eskiler hep derim her açıdan çok değerli.
Çocukluğumuza dönebilsek dedik hep bir ağızdan,
Ortak noktalarımızı yeniden gördük
Mahallenin mız mızını dahi andık bugün..
Özledik..


*Eskiler hiç unutulmasın.Zamanın değeri bilinsin. An yaşanabildiği kadar yaşansın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder