3 Aralık 2013 Salı

Chennai Express- Aşk Treni/ Hint Filmi


Bu ne hız bro adlı postum var benim bu film üzerine evet bu ne hız diye bu adama isyan ediyordum bir yandan da mutlu oluyordum.
Bir filmi sindiremeden diğer filme atlıyor diye yine mi yazsam bu ne hız diye adam yine yeniden çekimlere başlamış.
Öncelikle bu filmi yeni izledim ve anlatmayı düşünmüyorum çünkü Türkiye'de sinemalarda vizyona girecek gideceğim ama yine de dayanamadım izledim
Filmi kısaca özetlersek eğer vurdulu kırdılı bir babanın kızına önceden yalandan sonradan gerçek aşık bir tatlıcı. (dadlucuu)
İyi de tatlı tatlıyı nasıl satsın ?
Bu adam gerçekten tatlıcı, herşey esas oğlanın yanlış değil babanesi yüzünden birazdan ineceği trene binmesiyle başlıyor. Biniyor /inemiyor.

Yorumuma gelirsek devamlı Hint filmi severlerin çok beğenerek izleyeceği bir film ilk defa izleyenler anlamaz diye bir kaide yok ama genel de Bollywood izleyen bir insan bu filmden çok fazla zevk alacak diğer filmlerinde alıntılar/göndermeler/tanıdık Hint'çe şarkılarla konuşma teknikleri kısaca yeni giriş yapmada izleyenler önce tam Bollywood'u kapsın!
Shahrukh Khan her zaman ki gibi komik,çekici karizmatik ve en son duygusal!


         Türkiye Afişi Aşk Treni.


                                                        Filmin en güzel güzel yeri.

*Daha önce ki yazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder