20 Aralık 2013 Cuma

Man from the stars Korean Drama tanıtımı 2013


Kim soo hyun özlemiş miydik ben çok özledim hele ki gözyaşlarını o muazzam gözyaşları yok mu çok seviyorum ben oyunculuğunu ya çok sevindim. Malum dizisizlikte güncel dizilere başvuruyoruz.
Türü Romantik komedi, kanal sbs , yayın günü çarşamba, perşembe.


Dizinin konusu;
Ufo ile seyahat ederken dünya ya inen Do min joon joseon döneminden yaşayıp günümüze kadar tam 400 yıldır diğer insanlara nazaran daha üstün özelliklere sahip duyu ve hissetme gibi istememesine rağmen duydukları gibi, ve istemediği halde dünya da yaşaması gibi insanları sevmez yakınlaşmaz iş arkadaşlarının adının bile farkında olmayan robot gibi bir uzaylı ama yakışıklı :)  Neyse ki kuyruklu yıldız sayesinde 3 ay sonra gezegenine dönebilecek tabi bu süre de aktris olan Chun song yi'ye aşık olur sonrası zaten genel fantastic!

Oyuncu Kadrosu;

Oyunculuğunu çok sevdiğimiz Kim soo hyun!
o bir uzaylı (:


Jun ji hyun esas kız, Daisy filminden tanıyabiliriz
kendisi yine sevdiğim bayan oyunculardan dizide man kafa bir oyuncu 
şimdilik :)



Yoo in na Greatest love, Secret garden, Quuen in hyuns man gibi 
dizilerden tanıyabiliriz 2.kızımız.

!!!SPO!!!

Duymak istemediği sesler duyuyor dedim de ya gece uyuyamadığı için bir odaya iniyor o ne!
Koca bir kütüphane 400 yıllık çeşit çeşit kitap *_*
Bunlar 3 ay sonra gidecek mi yok olmaz inşallah!
Olmasa ne oalcak bana kalcak değil ya :))

*Dizi 2 bölüm yayınlandı ve beğendim dizi de giyimi güzel kadın kim olacak bilmiyorum ve merak ediyorum.
Biliriz ki film ve dizilerde de gerçekte de sanatçılar çok nadir güzel giyinir.

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ayy Seyhancim yorumun yanlislik kaldirdim insallah kusura bakmazsin. :/
    Diziyi nasil sevdiysem 2.bolumde pat diye post yaptim ama finali yazmaya internetim kalmadi bence izlemelisin :)

    YanıtlaSil