20 Aralık 2013 Cuma

Çocukluğum.


Geçenler de eski mahallemiz de ki markete uğradık bir kaç kuzen, kasa da ki amca sen küçükken bizim markete yuvarlanarak geliyordun yine yuvarlana yuvarlana çıkıp gidiyordun şişmandın!
Kızgınım sana hakim bey..

***
Bunların sebebi ise hastalanıp doktora gittiğimde doktor beyin annemlere çok zayıf bolca yemek yedirin demesiymiş!
Kırgınım sana doktor bey...
Ya da yengem! Mutfağa sokup şişene kadar yediriyormuş :)

**
Babam beni o kadar çok severmiş ki keşke ceketimin cebine sığsada yanımda işe götürsem dermiş.!
Seviyorum seni appuciii!

**
Küçük iken ilk okul 1. sınıfta öğretmenim beni çok severdi annem beni çoğu zaman siyah kancalı lastikle okula yollardı öğretmenim pembe mor renkli çeşit çeşit tokalarla yeniden şaçımı yapıp eve yollardı.
Öğretmenimizin yakın arkadaşı da yan sınıfta öğretmendi, 
sınıfına sinirlenip beni çağırırdı Mazlum'u getirin bana misali.
Hiç unutmam aynı öğretmen bir defa bana cipsi kek çikolata zulası yapmıştı :)

***
Çocukluğum da herkesin bizi ikiz gibi gördüğü aramız da 1,5 yaş olan kardeşimle düğün bayram vs vslerimiz de hep ikiz gibi giyinirdik.
Adımı sevmediğim için adımı soran yabancılara değişik isimler söylerdim:)
Arkadaşlarımla saklambaç oynarken eve çıkıp 10 dk sonra camdan ben oynamıyorum derdim.
Çocukken bir kot pantolonumu 3 yıl giyip 2 yılda kapri olarak giymiştim.
***
Babaneme bedavadan yaşıyorsun ha demişim. Ne bilim o kıymetlim..




* En yakın arkadaşım da sözleniyor ya ne ara büyüdük! :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder