15 Eylül 2014 Pazartesi

Günün Özeti


Gülüm de kahvaltı 
annem sabah evde olmadigindan benim de asla
evde kimse yokken yemek yemiyeceğimi bildiginden davet ettiler iste de.
Kahvaltiyi birlikte hazirladik kahve fasılı falan işte.
Sonra annem geldi kalkın kız dedim bugün dışarı cikalim misafirlerde gitti söz ceyizde bitti
temizliklerde yapildi.


Aç mıydım neydim ben 
yemekleri cekemedim :/
Porsiyonumdan da utanmis olabilirim
net hatirlamiyorum!


Çayi sekersiz icerim canim.
Künefe yoktu ondan tatli yiyemedik...
Tirelice vardi artik adi yazilisi net ne bilmiyorum ama görüntusude 
berbat gorunuyordu.

Böyle kapilari olan dar uzun bi sokakta yürüdük.


Sanırim ufak icecekleri sevmeye basladim pek sirin ^^


Ve final!!
 o kadar yol yürüdüm simdi 
hakettim bunu ben :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder