15 Eylül 2014 Pazartesi

Fotoğrafçı değilim ki ben


Fotoğrafta ki hanım kız her sabah beraber
kahve içtigim kuzenim.
Paket paket cipsi gözümün önünde yiyecek kadar da zalim
ayni zamanda belki yerim umuduyla banada bi paket alan gönlü cömert 
kuzum.

Samimiyetimin olmadığı insanlarin gelip fotoğraflarımı
çeker misin demesinden çok rahatsız oluyorum fotoğrafçı degilim
 ileride fotografcilik egitimi almayı planliyorum.( bi düşün derim diyen insanlar yüzünden aklima girdi de biraz)
Plan tabi nasibimizde ne var belli degil Allah nasip ederse diyelim.
Sadede gelmek gerekirse eli makina tutan açık hava fotografları cekiyor
Isi ehline bırakmak gerekmez mi ?
Açıkcası kursunu alıp eğitimini alanlar zaten harikulade fotograflar cekiyorlar
belli.
Makinam guzel cekiyor ee iki balon bi semsiye üc kare al sana muthis fotograflar.
Ama ben bu degilim kimse kusura bakmasin cok sevdigim insanlarin fotograflarini seve seve cekerim.
Bu hafta tam üç kisiden fotograflarimi ceker misin teklifi aldim ama kabul
edemedim.
Cekerken yüzüme gülüp cektikten sonra söyle yamuk böyle tuhaf diyecek insanlara
tahammülüm yok sonucta fotografci degilim dimi ?
Zaten benim fotografini cektigim insan cok yakinim olmali ki fotograflari cerceve yada album hediyem olsun.


Canım kuzenimin söz fotoğraflarindan çok ısrar etti kiramadim yersen.
Zaten mecburum çekmeye.
Bebek dogsa sulti makinayi al gel.
Dügün olsa makinayi getir ha!
Ay güzel kareler bekliyorum.

Not1 Canim kuzenim o canini yerim ben onun o ve onun gibilere
hersey serbest benden yana ben teklif ederim cekeyim mi diye.
Not2 Sanki adım cok guzelmis gibi Sulti, Sultoş, Su, Sultik diyen insan iticiligi var kirmak
istemiyorum ama istemiyorum.... :(
Not3 Fotoğraflarini cok begendigim kisiler var inşallah benim fotografcim onlardan biri olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder