1 Eylül 2014 Pazartesi

Çay



Bir haftadir muthis bi yogunlugum vardi canim kuzenim canim arkadasim en sevdigimin sözü olacakti bir hafta onunla ugrastim alisveris kuaför fotograf cekimleri derken yorucu bir hafta gecirdim.
Dün gece sözü yaptik bugunde kalan islerimizi hallettik ve sonunda dinlenme firsati buldum:)
Cay içiyorum yahu cayi sevmeyen ben son zamanlar da cay iciyorum hep :*
Simdi bide cektigin fotograflari duzenle ayikla sec falan uff.


Kurdeleyi babam kesti zavalli babam ne bilsin erkek yüzüğü kiz 
yüzügü nasil tasli olan tabiki dedim de ters tuttugundan 
anlamamis.
Erkek kuzenlerimden birinin anne beni evlendir demesiyle tabiki halaya koyulduk.


2 yorum:

  1. hayırlı ugurlu olsunnn. darısı igde paylaştığın bekar neşeli yüzlerin başına :D
    daha foto gelecek mi bu kadar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim amin inşallah darısı tüm bekar kullara :) Daha fazla atmak isterdim ama netim olmadigindan telden de atmak işkence oldugundan :|

      Sil