7 Ağustos 2014 Perşembe

Meydani

Dondurmasi ve efi badem kurabiyesi ile meshur meydani pastanesi
Gökceada merkez de bulunan bu pastaneye adaya geldigim her yil mutlaka ugrariz.
Karadut dondurmasi kalmamis olmasina ragmen cevizli dondurma beklentimin en ustundeydi :)

Gokceadanin tarihi yerlerini cerveletip
Mekani suslemeleri de harikaydi.

Bir de bu yil yeni bir krem yapmislar zeytinyagi ve birkac bitki özünden
bitki özleri tamamen formalite sirf zeytinyagi yani her derde deva :)

Herkese iyi tatiller :)

5 yorum:

  1. Ahh bu dondurma ve efi badem kurabiyesi! Beni tam 4 yil oncenin agustosuna goturdunuz. Paylasim icin tesekkurler. Afiyet olsun ;)

    dipnot: Karadut dondurmasi efsanedir, galiba agustos ortasi-sonu gibi cikiyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karadut agustosda cikardi ve biz yiyemedik bu yıl dondurmada bir kere falan düştü dutlu :/ ne demek sizi mutlu ettiysem ne mutlu bana :) ben bu yil simitini kesfettim hep hashasli acma yerdim denedim muazzam :)

      Sil
    2. Dondurma tiryakisi biri olarak tuzlu bisey yememistim ordan. Bir daha gidebilirsem insallah simitini de denerim :)

      Sil
  2. iyi tatil ettin he ;)
    tadilat nasıl gidiyor ondan da hbr ver.
    dondurmanda gözüm kaldı bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiydi ama azdi yahu :/ tadilat coktan bitti tadını cikariyoruz suan ahh dondurma cok lezzetliydi :))

      Sil