25 Şubat 2014 Salı

Beni beklemeyin.


Telefonuma bakınca aklıma şu geldi;
Ben hep işi bitmeyen bir işsizimdir. Yani kendimce kendimi öyle değerlendirdim.
Bir misafir, bir randevu hatta bir gezme sonrası kendime ''dur bir kahve koyayım da kendime geleyim'' derim,
ya da ''hadi bir çay koy bugün keyif yap'' diyerek boş zaman değerlendirmesi yaparım.
Hatta çoğu zaman annem '' bak kızım yarın kimselere söz verme şunu şunu yapalım der.
Bilhassa içli köfte günümüz vardır bir kaç gün önceden belirleriz.
Her neyse saptığım konuma geri dönecek olursam bazı tatil zamanları kendime ah yoğunluktan ölmek istiyorum diyordum!
Ne salakça, ne itici, derdim neymiş ayol :P
İnsanın evde kahve içmeye bulduğu vakit hazineymiş!
Ah randevu gibi bir şeyler dedim değil mi az önce?

Önümüz de ki bir kaç ay çok yoğun olacak afferim bana.
Randevular,buluşmalar iptal.

* Çok bi şahane akıllı telefon bana şart değil mi ?

2 yorum:

  1. Allah gönlüne göre versin :)
    ev gibisi var mı!aynen kahveni al ve adece kendinle vakit geçir.en bi sevdiğim *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin inşallah :) Değil mi bambaşka bi tat bu :)

      Sil