24 Şubat 2014 Pazartesi

Acı Ve Umut


Ah 17 şubat ahh yaktın ciğerimizi.
17 şubat sabahı çok erken kalktım tüm işimi gücümü bitirme çabasına girdim makinamı şarja koydum 
çünkü bebeğimiz doğacaktı onun fotoğraflarını çekmenin hayali ile yanıp tutuşurken!
Kapı çaldı babam geldi ve ''annem vefat etti'' dedi.
Ben tabi yemine et falan diyorum...
İnanamıyorum.
Bir sürü ağıt bir dolu kalabalık.
O an hastaneyi ablamı unuttum. Bebeğin haberi de geldi.
Ablam iyimi uyandı mı falan diyemedim zaten telefonlar susmuyor!
Kırasım geldi ben zaten telefon kullanmıyordum uzun zamandır o ara açıp kullanmaya karar verdim,
sonuç olarak 3 gün sonra bebeğimizi sevmeye gidebildik!
Sonra yine yine matem, 
Bitmek bilmeyen misafir bitmek yine bilmeyen gözyaşları,
ben hayatım da ilk defa sokak ortasında kim var kim yok demeden ağladım..
Ve koca koca adamların gözyaşlarına şahit oldum.
9 yıl önce annesini kaybeden kuzenlerim şimdi anneannesini kaybetti ve  anne kelimesi lügatında ki belki de son demini aldı.
Babanem benim için çok değerli idi hala da ölmemiş gibime geliyor.
Hep benim evlenmemi bekliyordu en son tüm umutlarını yitirmişti o ayrı mesele de onu defnetmek sonra dönmek çok canımı yaktı.
Adımı o koymuştu ve hep çeyizimi kendisinin düzüp kendisi beni evlendirecekti.
Bu bizim kaderimiz de yokmuş.
Her sabah kapımızı çalan o mübarek vefat etti başımız sağ olsun.
Allah'ım günahlarını affetsin mekanı cennet olsun inşallah pamuğumun güzelimin kıymetlimin..
***
Sonra bebişime gittim az birazcık hiç utanmadan makinamadı da attım çantama. 

Ve ;




*Biri doğarken biri ölüyor.
Zamanın nasıl acımasız olduğunu görüyoruz.

8 yorum:

  1. Başın sağolsun canım.. :((( mekanı cennet olsun anneciğinin.. Rabbim sabırlar versin.. dünya böyle bir yer işte biri gelir biri gider.. vazifesini tamamlayan bu imtihan dünyasından göçüp yeni vazifedarlara yer açar... Meleğinizinde yaşı uzun olsun hayırlı evlatlardan olsun... Allah analı babalı büyütmek nasip etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun da Annem değil Babanem vefat etti.
      Maalesef öyle ölüm bizlere dünyanın fani olduğunu hatırlatır. Amin inşallah Çook teşekkürler

      Sil
  2. Allah sabır versin.Ben hiç babaanne ve anneanne sevgisi tadamadım,kendileriyle tanışmak nasip olmadı ve hep eksikliklerini hissettim.Hele ki böyle güzel yad edilince daha çok hissediyorum.Ani ölüm acı olur , kabullenmekte zorlanır insan.
    Rabbim mekanını Cennet eylesin inşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. keşke tadabilseydin paha biçilemez bir şey ah babanem alışveriş sonrası bana hep karısırdı neler aldın fiyat değerlndirmesi yapardı. kapıda ayakkabısını görünce zaten dağıldım. özetle çok zor. amin inşallah

      Sil
  3. *Biri doğarken biri ölüyor.
    Başın sağolsun, Rabbim kalanlara sabır versin.
    Bebeğinizde hayırlı olsun, buruk olmuş ama Rabbim yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi kader işte. sağolasın canım. maalesef öyle oldu çok teşekkürler

      Sil
  4. Başınız sağolsun Allah sabır versin
    Bebeğiniz de hayırlı olsun

    YanıtlaSil