11 Ocak 2015 Pazar

2014 de sevdiklerim

2015 'e girmeden bu yıl bazı sevdiğim şeyleri belirtmek istiyordum.
Gerek diziler gerek kitaplar gerek filmler gerek bir kaç oyuncu.
Ama geç kaldım girdik :P




Vefa'da boza yemek.
Daha önce çok seveceksin deseler şaka mı der gülerdim.
Bu yıl her akşam yedim diyebilirim.



Fated to love you dizisini ve bu çift.

Ve Gae dong ^^

Bu Gae dong'u o kadar çok sevdim ki çizdim.
Ne komik ama :)



                    Tomorrow cantabile dizinin en sevdiğim karakteri İl rak!
     Tatli olmak içim mücadele vermeyen doğal sevimli il rak diziyi çok sevmistim müzikal seviyorum diye ama bu cocuk ve babasini cok sevdim.


2014 U ha ni si diyebiliriz net!
O kadar uyuz oldum ki bu kıza bi gurursuz erkeğin peşinde koşuyor falan.
Giyimi için ise prety man dizisinin esas kızı gibi diyebiliriz.



Yılın son dakika golü en sevdiğim dizisi repliği.
Yani ben son bir kaç gün izledim.
Bu kadın sevip sevmediğim belli degil yani sevsem de sevmesem de 
dizileri kendini finale kadar izlettiriyor bu konuda bir çok arkadaşımla hemfikiriz.
Bu replik o kadar güzel ki o kadar sahneye uyumlu ki bayıldım yani çok sevdim. 


Yine bu yıl en sevdiğim dizilerden The Full Sun!
Bu adamı hiç sevmedim ama bu sahnede ki oyunculuğuna hayran kaldım.





               Bu kitabı çok sevdim ama dogrusu kapağını faha çok sevdim



Bu kitabı da sevebileceğimi sanmayıp çok begendim ozelikle yazardan 
hoşlandim :)


Sizi bilmiyorum da ben bu yılı asla unutamayacağım. 
Elveda o halde 2014!
Umut,huzur,sağlık ve iman dolu bir yıl olsun. 





4 yorum:

  1. Tamam herseyi anladım da şeyi anlamadim ben ya :) o 2014 u ha ni si hangi dizide oynuyor;)))

    YanıtlaSil
  2. unutamayacağın yılların çok olsun..
    susan gloss'u etiketle instagramda düşlerin ötesinde kitabı fotografında ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol inşallah hep beraber 😁
      Etiketledim :)

      Sil