22 Mayıs 2014 Perşembe

Donut's

Sonunda donut korkumu yenip donat aldım.
 Hep cekinirdim çünkü ilk ilgimi çektiği noktada söyleymiş böyleymiş dediler soğuttular yiyenler sevmemiş demek ki bırakmıyorlar bende bi yiyeyim peh.
Keşke kimseyi kaale almayıp ilk başta yeseydim ilk ısırıkta bi koku geliyor devamında kayboluyor çok sevdim beğendim bir de tavsiye üzerine coconut yedim en güzeli odur kesin:)
 Fazla doyurucuydu inanılmaz doydum!
Waffle'ı aldatmama değecek güzellikte idi. :)
Ama kalori yumağı imiş işte bu içler acısı niye güzel olan her şey  kilo yapıyor ya :/



4 yorum:

  1. ben yanlış yerden yediğim için sevmediğimi düşünüyorum.doğru yere denk geldiğimde eminim güzel bir şeydir.
    çünkü bir şeyin içinde şeker olsun da kötü olsun düşünülemez:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan ilk hreme de yedim yoksa senin gibi sevmezdim ayy hreme de dene bence ;) seker evet guzel ve tehlikeli :)

      Sil
  2. donutu kim yemiş de begenmemiş ya?!
    aman ne şanslı insanlar var donut sevmiyorlar paraları cepte kaldığı gibi kilo dertleri de (muhtemelen) olmuyor.
    ben en çok sadesini severim yumuşacıktır mmm miss ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenlerim sevmemis deneyimleyince şaşırdım ;) macoronu göze alırsak donut pahalı denmez ;) sadesini sevmedim ben ya :/

      Sil