24 Nisan 2014 Perşembe

Düğün Hediyesi


Geçen annem babam ile Eminönü'ne gittik!
Tadilat bu ya kapı kulpu beğenmeye gittik beğenemedik alamadık amma bu durum işime geldi
Çünkü meydan da kutlu doğum etkinliği vardı bir sürü kitap evinde indirim vardı iyi pazarlıkta yapınca baya bir iyi geldi.
Bu kitabı 7 tl'e aldım baya da merak ediyordum şans.
Sonra biz bir ara sahil yaptık kitabı tek seferde okudum bitirdim.
Öyle ki ayracı bile koparmadım henüz o derece bitirdim.
Açıkcası çok sevdiğimi söyleyemem çerezlik ama sıkıcı bir Kore dizisi gibi aceleye gelmiş gibi geldi eğer biraz daha yemek konusunu vurgulasalardı ya da aşk biraz zorlu giriş yapsaydı şahane ilerlerdi fakat dediğim gibi finali 5 dakikaya sığdırılan Kore dizileri gibi sevmem!

Kitabın seri olması ve serinin ilk kitabı olması bende bir etki uyandırmadı ama yine de bu kitabın devamını okumayacağım ve ya kitabı sevmediğim anlamına gelmez evvela okurum!



2 yorum:

  1. niye devamını okumayalım ki nasılsa bi saatte bitecek değil mi:D
    aslında konusu romantizme müsait. yazar üşenmeyip biraz işleyeymiş iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 saatimizi bile almaz :) Derken bomba gibi bir devam gelir bizi vurur haha

      Sil