4 Nisan 2014 Cuma

Beyond The Coulds Korean Drama Tanıtım


Oyy.
Oyyy ben ölem ölem ben ölem.
Şuan online olan bu dizinin 11.bölümündeyim dramın dibi denir mi ? denir.
Başrol adamı bir yerden gözüm ısırıp ısırıp duruyor dedim de bizim The Greatest Love'dan genç ve yakışıklı ikinci erkek doktormuş.
Pek bir sevmiştim orada da.
Şimdi efendim adam açılmış saçılmış filizlenmiş.
Ba-yıl-dım!!
 Kızı da gözüm bir yerden ısırıyor ama daha önce hiç bir dizisini filmini hiç bir şeyini izlememiş tek bir kere görmemişim.

Konu;
Jung se ro başrol erkek, her şeyden habersiz Tayland'da ki babasını ziyarete gider babası elmas hırsızıdır. Üstelik profesyoneldir. Bu karışıklıkta her şeyden habersiz adı bir cinayete karışır.
Sorgu sualsiz hapise giren jung se ro intikam almak için 5 yıl sonra ülkesine döner intikam aşka bakın nasıl dönüşür. İntikam alacağı kız öldürdüğü zannedildiği adamın nişanlısıdır.


Başrol çiftin karşılıklı bol bol ağlayacağı bir dram bizleri bekliyor.
Aa pardon sizleri!
Ben izledim sayılır tek temennim Secret Love gibi 16 bölüm olmasın.



Başrol adamın her bağırıp ağladığı sahne de çok iyi oyuncu deyip
hayran kaldım.


Başrol tablodan ibaret.
He bir de aşk tablosu oluyor^^ 


Not*Bir ara Kara Para Aşk izliyorum sandım.

2 yorum:

  1. yoonkye sang sever dizi grubumuz için haberini almıştım ama dram çıkınca izleyelim derler diye söyleyemedim bile :DD malum dram izlemiyorum biz bu adamın pongsang filmini izlemiştik birde.Kim ki duk filmi.sanat filmlerinden hani DD daha fazla açıklama yapamayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben adamı çok sevdim hatta orada burada yeni adamım deyip duruyorum :) Dram olsa da ben pek ağlamadım ya izleyebilirsin <3 Ayy epey bir seviyorsun belli ^^

      Sil