20 Mart 2014 Perşembe

Bride Of The Century Kore Dizisi Tanıtım


Hong Ki'miz dizi çeker de biz izlemez miyiz 
Ya da nam-ı diğer Jeremy'imizin dizisi çıkarda alt yazısı taa bizlere gelirken izlemez miyiz.
Velhasıl Hong Ki' dehşetül vahşet bir oyunculukla karşımız da!
Enfes yahu bayıldım.
Ben afişle yanılan bir insanımdır genelde afişe çok takılırım.
Bu da öyle oldu başlarken umudum yoktu pek üstelik kadın iki karakter de oynayacakken 
hiç şansı yoktu ama dizi biraz da fantastik kısmına yönelince git gide sürükleyici oldu.
Hong Ki Jeremy'den sonra böyle sert karizmatik başkan olarak karşıma çıkınca daha bir sevdim :)

Dizinin konusu;
Başrol adamın ailesin de  100 yıllık bir lanet vardır.
Ailenin ilk oğlunun ilk gelini öldükten sonra başlar.
Bu sıra da tüm bu dedikodular yaşanır iken,
Gerçek aşk ortaya çıkar :)

Oysa gerçek konu;
Bir birine çok benzeyen iki kız var biri kötüyken biri fazla iyi
öyle ki kız iş antlaşması esas adam ile evlenmek zorundadır.
Bu laneti öğrenen kız ilk evliliği başkasıyla olmasını ister ve kendisine çok benzeyen  kızı bulurlar
fakat işler öyle devam etmez ikili büyük aşka tutuşur! :))



Lee Hong Ki-Choi  Kang Joo


Yang Jin Sung -Na Doo Rim 

,

Kötü oluşu bakışından belli değil mi ?
Ama takdir ediyorum kızı zor iş vesselam!
Hem kötü hemde fazla şirin rolde oynamak :)


Dizinin iki tilki annesi!
Bir anne tilki olur mu hiç dramalarda oluyor!
Yalnız mavili favorim o kadar güzel o kadar zarif ki :)
Giyimi de çok hoş diğerinin giyimi 70's den kalma :) 
70leri görmedim ya böyle kötü giyim de görmedim bariz sallıyorum ^^

Neyse dizinin gidişatı iyi tavsiye ederim :)

2 yorum:

  1. dizi bitsin de ben de belki yıllar sonra izlerim :)
    ben niye hep geriden geliyorum yeaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye yıllar sonra ?:) ise ondan geriden geliyosan :)

      Sil