6 Şubat 2014 Perşembe

Kara Para Aşk Tanıtım


Engin Akyürek ve Tuğba Büyüküstün Ay yapım aracılığı ile usta oyuncuklarını paylaşacaklar.
Yakında kısmı umarım çok yakında olur zira Engin Akyürek oyunculuğuna ben hasret kaldım!
Bi küçük eylül meselesi filmi ile 14 şubatta sinemalarda olacak ama bu dizi yılın olaylarından biri olacak Tuğba Büyüküstün dizileri çoğu zaman beğeni ile izlenen Engin Akyürek deseniz son iki dizi projesi ile çok fazla ilgi odağı oldu.

Senaryo Sema Ergenakon ve Eylem Canpolat tarafından yazılacak.
Yönetmen Ahmet Katıksız.
Dizi de ikilinin yanı sıra Nebahat Çehre,Erkan Can,Tuvana Türkay'da yer alıyor.
Dizinin konusuna geçersek eğer ; Zengin bir aile kızı Elif (T.Büyüküstün)
Organize şuçlar şubesi komiseri Ömer(Engin Akyürek) ile kaderi kesişir.

Dizi de Feryal Gürman'ın muazzam yalısı 50 milyona kiralandı. Ev sahipliğini Elif karakteri yapacak!





Sadece Engin repliklerini kolajladığım için üzgünüm ama neden kısmı beni zaten vurdu!
Yaralıyım zati!
:)


Dizi fragmanı- Engin Akyürek yine bize salya sümük dizi izletecek kesin.



*Uyumları harika kimyaları şimdiden dillere dolandı.

4 yorum:

  1. Aşırı bir hayranlığım olmasa da "Engin Akyürek" sevdiğim ve beğendiğim bir oyuncu.Ama aynı şeyi "Tuğba Büyüküstün" için söyleyemeyeceğim maalesef :) Kadın çok güzel ama, oyunculuk kabiliyeti çok zayıf, hiçbir dizisi'nde hayranlıkla izleyemedim maalesef...
    Bakalım nasıl bir dizi ortaya çıkacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asi dizisi dışında benimde severek izlediğim bir dizisi olmadı ama dediğin gibi Engin Akyürek ♥♥♥♥ bol bol kalp demektir :) Güzellik olarak uyumları şahane bence bakalım belli olacak yine de Tuğba Büyüküstün'ü sevmediğim söylenmez! :)

      Sil
  2. gerçekten uyumlu güzel bir çift olacaklarına inanıyorum

    YanıtlaSil