14 Ocak 2014 Salı

İlk Cup Cake'm



Yemek pasta olayına yeni yeni girişmiş bulunmaktayım eskiden beri yemeğe pastaya hatta araba sürmeye 
pek hevesli değilim ondan ki ehliyetimi kazandıktan çok sonra 3 yıl kadar sonra almıştım yada ayda yılda bir 
pasta çörek vs yaptığımdan fazladan aldığım kakao,k.tozu vsler hep tarihini geçirip çöpü boylardı net!
Son zamanlardaki yemek blog ve instagram hesapları çok ilgimi çekmeye başladı.
Kuzenim yemek kursuna gitmişti ve tariflerinin hepsini copy yapmıştım ama şimdi onu iptal edip tamamen deneyip hem rahat yapabildiğim hemde tadını sevdiklerimi tek tarif alıyorum.
Elmalı pasta ilk yaptığımdı ve çok sevmiştim.
Islak kurabiye.
Ağlayan Pasta.
Sonrası Pankek.
Şimdi de Cup Cake..



İlk olduğunu düşünürsek tam bir facia değil.
En azından krem şantiyi dolaptan erken çıkardığımı saymazsak.
Süsleme için markette bişi bulamayınca gofret parçalamak benim fikrimdi hoşuma gitmedi de değil hani.


Yada  kağıt kek kalıbını doldurupta taşırmamı saymazsak!
2. de çok daha iyi karşınıza çıkacağım emin olun :) 

*Tarif için :)

3 yorum:

  1. Nefis olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa demi nefis olmuş evet ya çok nefis bence teşekkürler tatlım :)

      Sil
  2. Çok lezzetli duruyor :) Ellerinize sağlık sayfamızdaki tatlı tariflerine de bir göz atmanızı tavsiye ederiz.

    YanıtlaSil