9 Ocak 2014 Perşembe

Hacamat nedir

Kupa terapisi derler ama genel olarak hacamattır.
Hacamat yapılan bölge çevresinde deri altında ki kirli kanı toplayan dışarıya atan eylemdir.
Hacamat tansiyon ve migrene çok iyi gelirken ağırlığı alıp hafifletiyor.
Müslüman ülkelerde yaygınken Almanya,Çin,Malezya,Kanada gibi bir çok ülke de çok yapanlardanmış.
Peki kim yapar?
Şuan Hacamat o kadar yoğunlaştı ki hastaneleri bile var üstelik bir çok insan sertifikasını alıp bu işi yapıyor.
Hacamat sünnet mi ?
Hacamat Sünnettir, Bizzat Peygamber efendimiz kendisi uygulayıp ağrı ve baş ağrısına iyi geldiğine dair söylemleri rivayet edilmiştir.
Pazartesi salı ve perşembe günleri yapılması tavsiye edilmiştir.
Bugün de perşembe *_* Bilmem anlatabildim mi ?
Abdest olayına gelirsek zaten hanifi ve şafi kurallarının geçerli olduğunu var sayıyoruz.


Hacamat yapan kişi bir gün hayvansal gıda tüketmeyip o gün yatmayacak geceye kadar.


Hacamat yapılan bölgeler.

Yapılışı da zor değil.
Yaptırana da zor değil çok faydalı da.

3 yorum:

  1. Annem geçen yıl yaptırmıştı :D Ama ben o kesikleri gördükten sonra cıks fena tırstım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yazmayı unuttum ama izler kalıcı değil :) ben kana karşı hassasım bayılıyorum hep bugünde bi gider gibi oldum da annem dövücem ha deyince kendime geldim ayda bir yapanlar var :) ben tavsiye ederim ama :)

      Sil
    2. Yok biliyorum izler kalıcı değil de ay ne bilim :D yok yok gerekmedikçe uzak dursun :D

      Sil