17 Kasım 2013 Pazar

Biz kızlarla gezdik

Ben de gelim mi sözü ne kadar tatlı değil mi ?
 Değil!
Küçük çocukların ben de gelim mi, ya da beni şuraya götürsene gibi laflarından hiç haz etmem.
Ben zaten anne olmadan çocuk sahibi olmuş bir insanım zaten bir de senin ne yeseki neyi sever ki ay dur bir şeye dokunmalarınla uğraşayım ki ? Tamam fazla abarttım ama sırf yeğenlerime bakmaktan bir çok özel aktivitelerimi kaçırdığımı da çok iyi bilirim.
Ne alaka diyecek olursanız bugün söz verdiğim bir çocuğu unutup gezmeye gittim bir de utanmadan gelip post yapıyorum. :)


Ne yedik neler yedik.
Ben kremalı mantarlı ıspanaklı krep yedim.
Salatası hoş, sosu da menemendi. :))


Artık ''herşeyim, hayatımın en anlamlısı, çocukluğumun vazgeçilmezi'' kelimelerinin anlamsız kaldığı dostum
alışılmışın dışına vurmadan yine rahat ve cool takıldı. 


Gülüm yine pizza yedi demiyeceğim çünkü dışarda bir ilk. Onun için pizza iş ve ev dışında rahatsız edici.


Sonra biraz gezdik dolaştık nacizane benim bölümüm.
Aslında yanlış bir şey yok sadece temizlik sonrası önce yedik sonra gezdik.
Aç ayı oynamaz! 


İstikamet İtalyan restorantına :)

Ve sonrası..


Ve final eve kavuşmak ya da Sevgili Öğretmen Milena'ya.

(Unutamayacağım alıntı)
Bu yediklerim den hemen sonra bunları okumak seni rahatlatmasın sayın şişman!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder