9 Mayıs 2013 Perşembe

Zavallı Adsız Yazım.


Dedi ki  Çok güzel kahve yaparmışsın biz öyle duyduk.
   Dedim ki Sayılı insana kahve yaptım sen nerden duydun?


Nescafesiz piknik olmaz dediler gerçekten olmazmış. Herkese bende nescafe misali aldım yaptım sundum :)


Geçen yaz aldık hepsini kardeşimle daha elime değmedi hiç biri beni tutan ne bilmiyoruum :)


Çelik chopstick'i sevemedim ben nedense onla ramen yiyeceğim diye rezil olmuştum. Ahşap daha iyi .



Akne ve siyah nokta temizleyicisi ikiside aynı hangi kafayla aldıysam
           hiç kullanmadım :)


Saat en sevdiğim takımdır buna rağmen babamın aldığı şu saati takamıyorum !!
         Üstelik Çin'den aldı aynısından kardeşime de aldı diye mi acaba ? ikiz miyiz ya :)


           Şu kitabı bir bulamadım gitti.. En sevdiğime Sevgili Dost demek istiyorum Sevgili Dostum kalbimi alıp uzaklara gitmek istiyorum..


                                                                    Çok konuştuğum günlerden yine birtanesi arz ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder