16 Mayıs 2013 Perşembe

Shahrukh Khan'ı Özledim Çok.




!!Hayat bazen renkli bazen renksiz çirkinin yanaklarında ki çukurda.!!

Bugün Shah'ı mı çok özledim.
Justine fanları gibi oldum galiba ama Srk bize bir hi bile demedi. Benden daha fanatik tweetçi diyorum tam 5 aydır tweet atmıyor. 
Atsa ne yazar atmasa ne yazar derler ya çok uzaklardan yazdığı bir kaç kelimeylen mutlu oluyorum ben. Amitab yazınca bile çok mutlu oluyorum... Çok kısa bir zamanda yine tweetçi olman dileğiyle Canıms.



                       King Khan'ı çok özlediğim zamanlardan sadece birisi arz ederim.


4 yorum:

  1. oyyhh bu adam yaslanmiyomu yaslandikca dahadami yakisikli oluyo anlamiyorum!!
    huff hayalim üc kelime oda söyle: Shah Rukh Khan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalin hayalimdir. :) Yaşlandıkça güzelleşen Çirkin dedikleri bu işte. Kilometrelerce uzaktan Çokşeyim :) Güzel yorumun için Teşekkürler :)

      Sil
  2. kim çirkin ya kim çirkin demise halt etmiş; böyle çirkine ölünür

    YanıtlaSil
  3. Adam şarap gibi yıllandıkça güzelleşiyo

    YanıtlaSil