23 Mayıs 2013 Perşembe

Apna bombay talkies- SRK-Ranbir


                       (alıntıdır)

Evet geçtiğimiz günlerde ya da haftalarda diyelim bollywodun 100.yılı kutlandı bunun için de apna bombay talkies filmi çekiliyor ve kısa bir tanıtım içinde Bollywodun benim tabirimle enlerin katıldı bu filme üstelik Shahrukh Khan ile Aamir Khan ilk defa bir yapım da klipte olmayan Kajol beni sarstı biraz ama sonuç olarak izlerken keyiflendim fazlasıyla uzun zaman Sonra Shahrukh'u gördüm.
Aamir ile başlar Shahrukh ile Sonlanır.
Koyu bir Srk fanı olaraktan assolistler en son çıkar diyorum ve klibe gelelim:)




Klip aşırı eğlenceli ee kurgu şahane böyle bir şey başıma gelse heralde ölürdüm dirilir yine ölürdüm iki kere ölürdüm yani.

Şöyle de tatlılıktan ölecek bir tip var her sahnesi bakışı mimiği ayrı bir olay ilk izlediğim de Srk baya geç çıkınca ne oluyor kral nerde diye diye izledim. ve Kral Tujhe dekha to ye jaana sanam müziğiyle dahil oldu işte o an dedim fark Kral!!


                                

  Bir bilet buluyorsun ve rüyan başlıyor görmek istediğin tüm bollywod oyuncuları hele birde bollyfanatiğiysen
Shahrukh'un yanı sıra izlerken çok sevdiğim diğer isim Ranbir kopoor namı diğer barfi:)


















                                                                      Ranbir aşırı tatlıydı



                                  Tanıtım filminde yaptığı barfi taklitine :))

Son olarak Kajol'un olmayıp Katrina'nın olduğu tanıtım filmi elbet yarımdır.! noktaaa
 Bir de 3 Khan'dan Salman khan yok çokta fifi davet edildin yapcak birşey yok.
Anuskha Sarma da yoktu en sevdiklerimden.
Shahrukh Ranbir Saif ali ve Rani mükherji ile teselli oluruz biz de Aamir'i de katıyorum :)



Kapanışı en değerlim ile yapmasam ayıp ederdim.




      Evet klipte olsa şanslı insanlar var ! Gökten Bombay Talkies Bileti yağsa bana ucu yırtık kullanılmış düşer net.

 Yine uızaktaki Hindistan'ı burdan sevdiğim özlediğim olsun umut hep var dediğim günlerden yanlızca birisi arz ederim..

2 yorum: