11 Mayıs 2013 Cumartesi

Can you hear my heart Korean Drama



Korkarım Kore dizisi anlatmaya! 16 bölümlük kore dizisini post yapamazken ne haddime 30 bölümlük diziyi
post yapmak Aiigoo ölürüm!
Ama kore dizisini post yapanları seviyor ve saygılarımı sunuyorum zira okurken tekrar yapmış gibi oluyorum mutlu oluyorum sırf bazen saatlerce Kore dizisi anlatan postları okuyorum.

Her ne kadar 30 bölüm olması beni korkutsa da sonunda dayanamayıp izledim. 
 Diğer uzun dizilerinde önünü açtı sağolsun ottogaju brother'de sıra.


Şiddetle izlemenizi tavsiye ettiğim dizidir sağırlığın aile özleminin söz konusu olduğu dizidir
daha önce Beethoven virüs ve dream high de de söz konusuydu ama burda ki hüzün hiç birinde yoktu.


 ''Sağır olduğunu bilen sevdiğinin bilmediğini sana Cha dong joo Sesim nasıl diyor Oda sıcacık kalbin kadar sıcacık diyor.''
''Sevdiğinin sesini duymadığı halde Sesin piyano sesi gibi diyor''

Evlenme teklifine koşun!! Woo rie: Kendi sesimi duyamıyor olsam bile senin sesini hatırlıyorum.
Bu yüzden sen Cha Dong Joo diye adımı söylediğinde en mutlu kişi oluyorum.Sadece senin sesini duyabiliyorum.
Daima yanımda olmayı istermisin ?
Bu sayede benim sesimi duyabilirsin.
***
Böyle ağlayan bir adam var. 

 Herşeye rağmen güçlü olan mutlu görünen bu çocuğu çok sevdim ben.  Asya severler kesinlikle izlemeli en azından yeni yeni Kore dizileri izleyenler bir ben kaldım izlemeyen zaar  :) Ben 2006'dan beri Kore dizisi izliyorum ve bunu yeni izledim düşünün :)


 Yine Kore dizisinden bahsettiğim günlerden sadece birisi Arz ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder